Houdini-act op de Hoekelumse Eng

Sportparkweg 8
6717LD
EDE GLD

De wedstrijd tegen de nummer 2 van de ranglijst, Fortissimo stond op het programma.
Na een start met regen en hagel klaarde het snel op.
Het was even zoeken voor de mannen uit Dodewaard het eerste kwartiertje. Dit leidde tot aardig wat kansjes voor Fortissimo.
Na een klassieke ijshockey beuk (geen geel uiteraard) van Jeroen wist Dodewaard het tij wat te keren.
Waar Dodewaard het betere veldspel had was het Fortissimo die wist te scoren.
Zij wisten voor de rust 2 keer te scoren uit een counter, waar de laatste gescoord werd in de minuut voor de rust..
De 2e helft
Dodewaard komt scherp uit de startblokken! Stijn komt goed naar binnen, helaas beland zijn schot in de korte hoek op de paal.
Uit de tegenaanval scoort de tegenstander voor de derde keer vandaag uit een counter..
Dodewaard moest er een schepje bij op doen! Of om in de woorden van trainer Stuivenberg te spreken, tandje erbij mannen.
Dit werd dan ook gedaan door de Dodewaardse formatie.
Stijn geeft een voorzet op Jelmer bij de 2e paal, deze weet met een volley het netje te laten bollen 3-1! De achtervolging is ingezet.
Even later wist Sven met een afstandsschot de keeper te verschalken 3-2, het lek is boven en het vertrouwen is terug in de ploeg.
Iedereen kent Gertjan als stylist, maar hij liet even zien dat hard werken ook in zijn woordenboek staat. Met een sliding na een stevig duel legt hij hem panklaar voor Stijn, deze schiet hem rustig binnen 3-3
Ongekend. Na een 3-0 achterstand weet Dodewaard op voorsprong te komen.
De 3-4 wordt daarna gemaakt door Der Bomber alias Thomas. Met links aannemen, met rechts schieten, kappen en draaien, u kent het wel.
Blijkt maar weer dat vertrouwen zicht uitbetaald! Uw razende reporter heeft geen idee wat er aan vooraf ging door de spanning, mocht u het weten graag even reageren!
Het werd nog even spannend maar gelukkig staat ‘grote’ of ‘ouwe’ Joeri in de goal, hij houdt ons op de been met een hele knappe redding.
Het zouden nog ‘hete’ laatste minuten worden, trainer Henk kreeg er zelfs grijze haren van. De laatste aanval van de wedstrijd was voor Dodewaard. Justin kopt een diepe bal richting Jelmer welke zijn 2e op het score formulier weet te zetten. Hierna floot de scheidsrechter direct voor het einde van de wedstrijd!
Hard werken word blijkbaar beloond, zo zien we het graag!
Je merkt dat de mannen geen alcoholische versnaperingen meer nemen op de vrijdag, dit maakt aardig wat verschil!😜