Met tien man langs SDOO

Dalwagen 82
6669CE
DODEWAARD

Waar de wedstrijd pas een aantal minuten bezig was moest Onno helaas geblesseerd het veld verlaten. Voor hem in de plek kwam Jeroen. (Speelde een hele puike wedstrijd!) Een erg aftastend begin van beide ploegen is wat volgde. Er waren wat mogelijkheden voor de Dodewaardse ploeg maar echt grote kansen leverde dit niet op.
Na een half uur had SDOO het eerste wapenfeit pas, na een vrije trap werd ruim over het doel geschoten.
Even later was het SDOO met de lange bal, deze werd uiteindelijk voorlangs gekopt.
Joeri Willemsen wist de bal snel te pakken en de tegenaanval op te starten. Dit leidde tot een overtreding op Thomas.
Stijn wist de bal vanaf 11 meter beheerst binnen te schieten. 1-0. ✈️
Voor rust kon Sven het doel nog eens bevuren na een heerlijke pass van Marwin maar hij kon de zenuwen niet onder controle houden.
De tweede helft werd afgefloten.
Binnen een paar minuten kreeg Bjorn zijn 2e gele kaart. Dit kon nog wel eens een lange pot worden. De eerste paar minuten gaan buiten dit incident om voorbij zonder bijzonderheden.
Opeens was dan daar een diepe bal van Sven op Stijn, laatstgenoemde wist Thomas te vinden! 2-0!
Nog even een speciale vermelding voor Mees Wouters, hij haalde in deze periode wel 12 ballen uit de sloot😜.
Op veld 2 werd de kraker van het 2e elftal gespeeld tegen de koploper, zij wisten knap te winnen. Helaas was uw razende reporter heel even afgeleid door wat er hier gebeurde.
Net op tijd werden de ogen weer gericht op de wedstrijd tegen SDOO.
Over de laatste 2 doelpunten kunnen we kort zijn, Eric wist Sven te bereiken, en even later was het andersom. Beiden scoorden met een bekeken balletje. Erg lekker gecombineerd en heerlijk afgerond door de heren!
4-0 was de einduitslag!
Volgende week om 14:30 staat de kraker en derby tegen onze buren uit en in Opheusden op de planning! Graag tot dan!