Afgedroogd in de regen van Stroe

Stroe 1

10 november 2018 14:30

Afgelopen zaterdag heeft Dodewaard fikse averij op gelopen uit bij Stroe. Met een uiteindelijke uitslag van 7-2 droop Dodewaard, onder toeziend oog van de trouwe supporters van de tennisclub en enkele Dojewertse Bikkels, weer huiswaarts.
Vooraf hadden beide ploegen evenveel punten, maar na het beginsignaal was het verschil al meteen duidelijk. Dodewaard kwam niet uit de verf op het snelle kunstgras en geen één pass kwam aan.
Door individuele fouten stond Dodewaard ook binnen korte tijd 3-0 achter.  Dodewaard zorgde aan de andere kant voor enkele speldenprikjes (Thomas bal op de lat en een bal van de lijn gehaald door Stroe). Uiteindelijk zorgde Thomas voor het enige doelpunt aan Dodewaardse zijde in de eerste helft. Ruststand werd uiteindelijk 4-1.
In de tweede helft kreeg Dodewaard, door wat wisselingen aan beide kanten, meer grip op de wedstrijd, maar kwam er voor Stroe in de omschakeling steeds meer ruimte te liggen. Gertjan schoot uiteindelijk nog een vrije trap, maar dit had verder geen invloed op de wedstrijd. Tot slot van rekening moest Eric Tijssen ook nog het veld geblesseerd verlaten en zal voorlopig uit de running zijn.
Kortom, een complete off-day van het hele team en met de komende wedstrijden in zicht zal er toch uit een ander vaatje getapt moeten worden.
Incasseren, trainen en weer doorgaan!
Gelukkig is Dodewaard op sportpark de Eng nog ongeslagen en speelt het hier zaterdag tegen Harskamp (14.30 uur).

Scoreverloop: 1-0 Axel Lensen ('6) (Stroe) 2-0 Roy Kruse ('14) (Stroe) 3-0 Erwin van Essen ('26) (Stroe) 3-1 Thomas Lempicki ('35) 4-1 Roy Kruse ('40) (Stroe) 5-1 Dennis van den Brink ('58) (Stroe) 6-1 Axel Lensen ('67) (Stroe) 6-2 Gertjan Tijssen ('70) 7-2 Dylan Morren ('90) (Stroe)

Opstelling: Joeri; Owen, Onno, Willem, Bjorn, Jelmer (Pieter Jan), Gertjan, Eric (Hein), Demi (Thijme); Sven, Thomas