Slordige winst tegen Wodanseck

... (afstandschot)

16 oktober 2021 14:30

H. Peterse

Andermaal drie punten op het drukke zonovergoten sportpark de Eng.
Op het programma staat de wedstrijd tegen Wodanseck alias Wodancheck. ✅
Als gevolg van wat shirtjes perikelen, rood-wit tegen rood-wit schijnt niet te mogen, konden we van start.
Na 3 minuten werden de debatten al geopend. Marwin haalde de trekker over vanaf een meter of 20 en de keeper had hier geen antwoord op.
In de 26e minuut kon Eric ons met zijn gladde bolletje op de 2-0 zetten, dit deed hij dan ook na een slimme voorzet van Stijn!
De eerste helft was er niet een voor in de boeken, Wodanseck bleef met de kont tegen de goal hangen en Dodewaard wist de wedstrijd niet echt volledig op slot te gooien.

De tweede helft ging van start met Thomas, nog steeds jagend naar zijn 200e in de opstelling.
Dodewaard startte erg sterk, na een hakje van Thomas wist Jelmer de paal en lat tegelijk te raken. Hij schoot op, in plaats van in de kruising helaas. Misschien iets minder oefenen op latje trappen tijdens de trainingen!
Wodanseck wist nog steeds weinig te creëren maar kwamen wel op een 2-1 tussenstand.. Trainer Henk zei het al, zo’n wedstrijd zit nooit op slot!

Een paar minuten later opende Willem op Stijn. Hij zette een Arjen Robbentje in, vanaf de verkeerde kant. ✈️ 3-1, en er was weer wat meer ademruimte voor Dodewaard.
Jarno mocht ook nog zijn opwachting maken, hij beloonde zichzelf nog maar eens met een gele kaart👌🏼.

In de 80e minuut wist Sven een afgeslagen corner met een rollertje in de hoek te leggen, zo werd het verschil 3 doelpunten. 4-1.
Wodanseck wist later nog wat terug te doen maar de prijzen waren al verdeeld.
4-2 was de einduitslag!

Volgende week de uitwedstrijd tegen het tot op heden ongeslagen WAVV in Wageningen.