Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

10

Dodewaard JO11-1

0

Aankomende zaterdag is Eli Homan de pupil van de week. Eli wilde graag pupil van de week zijn en een interview doen, maar het leek hem niet zo leuk om op zaterdag een dagje mee te draaien met het eerste. Daarom is hij pupil van de week tijdens de uitwedstrijd tegen Lienden 1.
Eli is 10 jaar oud en voetbalt in de JO11. Eli voetbalt al ongeveer 5 ½ jaar. Voordat hij bij Dodewaard kwam heeft hij bij DFS en RKTVC gevoetbald. Maar omdat Eli toch liever met zijn vriendjes voetbalde, is hij lid geworden bij Dodewaard. Eli heeft een zus, Chelsea. Chelsea heeft vroeger bij Dodewaard gevoetbald, maar speelt tegenwoordig bij Feyenoord in de O16.

Eli zit op de Hien in groep 7. Op school voetbalt Eli graag op het schoolplein, taal vindt hij niet zo leuk om te doen. Ook in zijn vrije tijd voetbalt hij graag en vindt hij het leuk om te gamen met zijn vrienden. Op televisie kijkt Eli het liefst naar Flodder of naar de wedstrijden van Feyenoord. Op YouTube kijkt hij graag naar Boaz en Royalistiq. Je kan Eli wakker maken voor biefstuk en pizza.

Eli staat op het middenveld en het leukste aan het voetballen vindt hij het scoren en natuurlijk winnen. Zijn favoriete club is Feyenoord. Zijn favoriete spelers zijn Berghuis en Ronaldo. Later zou Eli profvoetballer willen worden.
Eli vindt dat Dodewaard moet winnen zaterdag en hij verwacht dat de eindstand 2-1 voor Dodewaard zal zijn.

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
03 nov t/m 10 nov 2023 Verhaaf
03 jun t/m 10 jun 2022 Roelofsen