Lesje effectiviteit

Sportlaan 10
6866NA
HEELSUM

Aangekomen in de bossen waar het Wilhelmina Sportpark zich bevindt, begon het direct te regen. Rond half 3 toen de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd floot, was het voor de toeschouwers gelukkig droog. Dodewaard begon erg goed aan de wedstrijd, dit kwam vooral omdat CHRC er in het begin geen zin in leek te hebben. Onze ploeg kon heerlijk combineren en dit leidde tot kansen voor Sven, Stijn en Thomas. Helaas gingen de ballen er maar niet in. Rond de 30ste minuut kreeg Dodewaard dan ook de deksel op de neus. Door slordig balverlies, kwam Dodewaard op 1-0 achter. CHRC kreeg meer geloof en een paar minuten later kreeg het een corner. De bal kwam bij één van de spelers die frank en vrij stond. Hij twijfelde niet en nam de bal ineens op de voet. Daar verdween de bal in de verre hoek. 2-0. Veel beter spelen maar toch een achterstand met de rust.

De 2de helft liet het zelfde spelbeeld zien als hoe de eerste helft werd afgesloten. Dodewaard kwam op een achterstand van 4-0. Vreemd genoeg leek toen eens het lek boven. Dodewaard begon veel beter te spelen en scoorde 2x. Zo het dan toch kunnen? Ze bleven druk zetten maar jammer genoeg gingen niet alle kansen erin. Toch kreeg CHRC het weer voor elkaar om te scoren.
Het zat niet mee deze middag een behoorlijke nederlaag.

Dinsdagavond mag Dodewaard alweer aantreden. Om 19.30 spelen ze tegen Wageningen.