Aanmelden als lid

Aanmelden:
Wil je op voetbal? Dat kan bij v.v. Dodewaard!

Je voetbalt al enige tijd op straat of in de tuin of misschien wel in de slaapkamer. Maar nu weet je het zeker. Je wilt echt op voetbal! Misschien wil je liever meteen voor Ajax, Feyenoord, Vitesse of het Nederlands elftal spelen, maar dat is helaas niet mogelijk. Bij voetbalvereniging Dodewaard spelen betekent dat je op de fiets naar de training kunt en samen met je vrienden of vriendinnen kunt voetballen. Ben je minimaal vier jaar? Dan ben je oud genoeg om te voetballen bij v.v. Dodewaard. Je ouders kunnen je aanmelden bij de ledenadministratie door onderstaand formulier digitaal in te vullen.

Voor vragen of wijzigingen kunt u contact opnemen met de ledenadministratie:
Hessel Gerritsen
Dorpsplein 30
6669 BN Dodewaard

Opzegging:
Opzegging van het lidmaatschap moet ten alle tijde schriftelijk/per mail gemeld worden bij de ledenadministratie. Opzeggen via trainer of leider is dus niet mogelijk. Wanneer u het lidmaatschap opzegt dient dit voor 30 juni of voor 31 december te gebeuren. Opzeggingen na deze data houd in dat je verplicht bent voor een termijn tot één van genoemde data contributie te betalen.

Bij het niet inleveren van de v.v. Dodewaard spullen (kleding, trainingspak, tas) blijft de contributie doorlopen en volgt er een factuur. Voetbal is een teamsport waarbij je naar ons idee niet zomaar kunt stoppen. Tussentijds opzeggen betekent dan ook dat het elftal in de steek wordt gelaten.

Contributiegelden seizoen 2023-2024:

Spelende leden:

Kabouters 4 en 5 jaar:                                                         € 7,31 per maand

Leden van 6 jaar t/m 12 jaar:                                             € 9,76 per maand

Leden van 13 jaar t/m 18 jaar:                                           € 11,58 per maand

Leden van 19 jaar en ouder:                                               € 17,66 per maand*

Walking Football & 35+ voetbal:                                        € 11,04 per maand

Niet spelende leden:

Leden t/m 5 jaar:                                                                € 4,87 per maand

Leden van 6 jaar t/m 12 jaar:                                            € 6,10 per maand

Leden van 13 jaar en ouder:                                              € 9,76 per maand

Donateurs:

*Voor de senioren (Dodewaard 1, 2 en 3) worden er ook waskosten in rekening gebracht:

Wedstrijdkleding                                                                   € 2,50 per maand

Trainingskleding       (Geldt alleen voor de selectie)         € 4,50 per maand

Aanmeldformulier

Ondergetekende verleent hierbij tot wederopzegging machtiging aan v.v. Dodewaard om per maand het bedrag van de contributie af te schrijven.

AVG Toestemmingsverklaring

Met dit formulier geef ik, ondergetekende, v.v. Dodewaard toestemming om gegevens over mij te verwerken. Ik geef de vereniging toestemming voor de onderstaande gegevensverwerkingen:

* De NAWTE + geb. datum, foto en bank -gegevens:

Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres, geboortedatum, foto en bankgegevens. Dit met als doel;

-        Inschrijving voor het ledenbestand van v.v. Dodewaard.

-        Het afhandelen van uw contributie.

-        Het (eventueel) inschrijven als lid bij de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB).

Voor het goed functioneren van onze vereniging willen wij u ook graag informeren over de vereniging, sportactiviteiten, aanbiedingen en dergelijke. Hiervoor delen willen we speelschema’s, wedstrijduitslagen en soms foto’s en filmpjes van u op internet, apps en social media. Met dit formulier vragen wij u toestemming om u gegevens voor onderstaande doeleinden te gebruiken;

* Publiceren van bijvoorbeeld foto’s en/of filmpjes van mij op internet, apps en social media.
* Het opnemen van mijn (pas-, team-) foto voor de:

-        Website

-        Presentatiegids

-        Kantine en clubhuis

*Mijn naam via onze website beschikbaar te stellen zodat andere leden mij kunnen benaderen (evt. telefoonnummer alleen van de personen in functie).

*Mij gedurende 25 jaar na beëindiging van mijn lidmaatschap te benaderen voor bijvoorbeeld een reünie of bijzondere gebeurtenis.

LET OP: Ingeval ondergetekende op het moment van tekenen jonger is dan 16 jaar dient deze verklaring eveneens door een ouder of voogd ondertekend te worden.

* = verplicht